مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Wiki Article


فناوری 6 حرکت ال جی شامل پله ای، آبکشی، پیچشی، غلطاندن، ساییدن و تاب دادن است که این قابلیت ها در کنار هم می توانند بهترین نتیجه از یک شستشو را در پی داشته باشند. موتور Inverter Direct Drive لباسشویی F4J6TNP8S الجی بسیار کم مصرف، پر قدرت و با دوام است. این موتور سر و صدای بسیار پایینی دارد و می توانید لباسشویی را در هر زمانی که دوست داشتید روشن کنید و نگران ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای خودتان و اطرافیان نباشید. طول عمر موتور اینورتر دایرکت درایو بسیار بالا و دوام عالی دارد که شرکت ال جی از این رو برای اطمینان شما از این موتور ضمانت نامه 10 ساله ارائه داده است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

طراحی این درب به صورتی کاملاً شیک و خوش طرح در نظر گرفته شده که به کمک جنس شیشه‌ ای آن می‌ توانید درام و محتوای داخلی‌ اش را به خوبی مشاهده کنید. یکی از اساسی‌ ترین و مهمترین بخش‌ های لباسشویی ال جی مدل J6 مربوط به قسمت موتور آن می‌ باشد. ال جی با در نظر گرفتن موتور Inverter Direct Drive برای این مدل لباسشویی نه تنها کیفیت بالای کار را به خوبی تضمین کرده؛ بلکه در عین حال نیز خواست تا کاربران از مزایای ویژه‌ ی آن همچون امکان بی صدا بودن و دوام بالای دستگاه بهره‌ مند شوند. خرید ماشین لباسشویی جزو خریدهایی است که قبل از آن باید به یک سری نکات توجه کرد؛ این نکات شامل ظرفیت ماشین لباسشویی، نوع موتور تعبیه شده، برنامه‌های قابل تنظیم برای شست‌وشوی انواع لباس است.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


به محض ورود به یسنا مارکت با یک سایت پر از لوازم خانگی و آشپزخانه رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. ماشین لباسشویی مدل WW90T554DAN جزو محصولات منحصر به فرد سامسونگ در سال 2020 می باشد که با نمایی مدرن و فوق العاده زیبا و مجموعه امکانات و قابلیت های متنوع همراه شده است. ارزانترين قيمت براي جديدترين و بهترين لوازم خانگي، مشاوره تخصصي، تضمين اصالت كالا، تحويل سريع، پرداخت در محل تحويل، ارائه گارانتي و امكان بازگشت كالا . این فروشگاه با داشتن شبکه وسیع توزیع و حضور کارشناسان خبره در زمینه مشاوره تخصصی خریدلوازم خانگی سعی بر آن دارد تا تجربه خریدی امن و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان بیاورد . بانه نما سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

ماشین لباسشویی F6V10 طیف وسیع تری از عملکرد های شست وشو را ارائه می دهد. از جملهفناوری TurboWashو نوآوری های دیگری که راحتی را به زندگی شما می بخشد. ماشین های لباسشویی ال جی با جدیدترین فناوری پیشرفته و نوآوری همراه هستند به لطف این فناوری وبرخورداری از 6 حرکت شست وشولکه های سخت لباس به صورت کاملا عمیقی تمیز می شوند. همچنین فن آوری بخار به از بین بردن خاک ، بو و چین و چروک کمک کرده تا لباس های چروک به صورت اتو شده از لباسشویی خارج شوند.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


نوع موتوری که بر روی آن تعبیه شده اینورتر دایرکت درایو گیربکسی است که یک مزیت به حساب می آید؛ چرا که بدون تسمه بوده و کارایی و عملکرد آن را راحت و آسان می کند. تعداد برنامه‌های این مدل 16 برنامه اصلی به‌همراه 7 برنامه تکمیلی شست‌وشو است. کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبا نیز از ویژگی های بسیار عالی این محصول منحصر به فرد می باشد. و برنامه ی آلرژی به همکاری هم قادر می شوند که تا 99 درصد از آلودگی و باکتری ها را از روی لباس از بین ببرند و آن‌ها را به صورت بهداشتی در اختیارتان قرار دهند. به منظور بهبود در ارائه سرویس و بارگذاری سریع تر این وب سایت از کوکی استفاده می کند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

بیشترین چیزی که در نگاه اول توجه کاربر را به سمت آن جلب می‌کند، مربوط به قسمت طراحی درب آن و همچنین درام لباسشویی J6 می‌باشد. طراحی این درب به صورتی کاملاً شیک و خوش طرح در نظر گرفته شده که به کمک جنس شیشه‌ای آن می‌توانید درام و محتوای داخلی‌اش را به خوبی مشاهده کنید. دهانه‌ی لباسشویی ال جی کاملاً استاندارد طراحی شده که با زاویه مناسبی می‌توان آن را باز کرد. باز هم مانند بسیاری از مدل‌های دیگر صفحه‌نمایش لمسی در کنار کشوی مواد شوینده بر روی بالاترین سطح از لباسشوییJ6 جا خوش کرده‌اند. بر روی پایین‌ترین قسمت لباسشویی نیز مخزن جمع‌آوری مواد اضافه حاصل از شستشو به چشم می‌خورد که هر چند وقت یک بار می‌توانید مخزن آن را خالی کنید.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


قیمت ماشین لباسشویی ال جی مدل FH2J3QDNP0 در حد و حدودی مناسب قرار دارد که کاربران بیشتری توانایی خرید آن را دارند. این ماشین لباسشویی برای کسانی که خانواده ای کم جمعیت را دارند و یا اینکه نمی خواهند برای ماشین لباسشویی زیاد هزینه کنند فوق العاده است. سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی ۷ کیلویی ال جی برابر ۱۲۰۰ دور در دقیقه می‌باشد تا علاوه بر شستشوی کامل، شاهد خشک کنندگی عالی توسط این مدل باشید.


با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید.



با افزایش مشغله و دغدغه خانوار نیاز به ماشین لباسشویی بیشتر از هر زمانی در آشپزخانه احساس خواهد شد. یک مسئله غیر قابل انکار این است که این دستگاه مصرف انرژی بالایی دارد و چه بسا هزینه‌های مصرفی شما را افزایش دهد. ب این حال نیازی نیست نگران این موضوع باشید؛ اگر یک لباسشویی مناسب خریداری نمایید با این دردسر روبرو نخواهید بود. امروزه شرکت‌های سازنده در ماشین‌های لباسشویی پیشرفته‌تر خود در بازار برای افزایش کارکرد و دوام و حتی مصرف بهینه انرژی از موتور بدون تسمه استفاده می‌کنند.


در این ماشین لباسشویی، ال‌جی فناوری منحصر به فرد 6 حالت شست‌و‌شو را به کار گرفته است تا به حرکات دیگ دستگاه تنوع ببخشد. بدین ترتیب دستگاه بر اساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می کند. از دیگر طراحی های جالب در این ماشین لباسشویی که توسط طراحان مطرح این برند تولید شده است طراحی دیگ آن میباشد که در با حرکت در 6 حالت مختلف حالت شستشوی دستی را شبیه سازی کرده و بهترین حالت شستشو را برای شما ارائه میدهد و لباس هایی کاملا تمیز را در اختیار شما قرار میدهد. فروشگاه عمو بانه از بزرگترین فروشگاه های سطح کشور،فروشگاه عمو بانه با سابقه عالی و درخشان ، و با ارائه طیف گسترده ای از محصولات همواره سعی بر ارتقاء فروش اینترنتی و فرهنگ سازی در بین جامعه کرده است. « ضمانت اصالت کالا » ، « تسریع در ارسال » ، «ارائه بهترین مشاوره در امر فروش » ، « پرداخت در منزل » از اصل های مهم فروشگاه اینترنتی عمو بانه است، که از اول کار تا به الان سرمشق کار خود قرار داد است.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


این سیستم به صورت کاملاً حرفه‌ ای و تنها در منزل شروع به یافتن عیب‌ های دستگاه می‌ کند. با مجهز شدن گوشی به برنامه‌ی Smart prognosis می‌ توانید مشکلات خود را از طریق آن به نمایندگی اعلام کنید و منتظر آمدن تکنسین به منزل باشید. به وسیله قابلیت NFC گوشی با لباسشویی ارتباط برقرار می‌ کند و با این روش دیگر نیازی نیست تا لباسشویی J6 را جهت عیب یابی به بیرون از منزل ببرید چون این برنامه‌ ی عیب یاب به صورت خودکار قادر به رفع و حل مشکلات به وجود آمده می‌باشد. اگر از نظر میزان مصرف انرژی این مدل لباسشویی eight کیلویی ال جی را بررسی کنیم، به کلاس بهره وری +++A آن پی می‌ بریم که نشانگر به بار آوردن میزان مصرف بسیار پایین نسبت به بسیاری از مدل‌ های دیگر است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی F4J5TNP7S دارای قابلیت های پیشرفته ای می باشد با این حال ال جی تمام توان خود را به کار بسته تا با قیمتگذاری اقتصادی نظر مخاطبان ارزان پسند را نیز به این محصول جلب کند تا جایی که می توان با بودجه ای مقرون به صرفه صاحب پکیج جامعی از قابلیت ها در این دستگاه شد. نمای ظاهری و طراحی خارجی ماشین لباسشویی موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با نمای مدرن و خیلی خاص همواره با استقبال بدون سابقه‌ای در بازار جهانی روبرو بوده‌اند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


در لباسشویی های متفرقه از موتور های تسمه دار استفاده می گردد که در گذشته نیز بسیار رواج داشت. موتور های تسمه دار در حین فعالیت سر و صدا و لرزش بسیار زیادی را تولید می نمایند که می تواند ارامش ساکنین و اطرافیان را سلب نماید و موجب عدم راضیت کاربران گردد. شرکت ال جی برای جلوگیری از چنین مشکلی از موتور بدون تسمه ی دایرکت درایو استفاده نموده است. موتور های دایرکت درایو در حین فعالیت و کارکرد هیچ گونه آزار و اذیتی از قبیل صدا ولرزش تولید نخواهند کرد و در اوج آرامش و کاملا بدون صدا به فعالیت خود ادامه می دهند. علاوه بر این موتور دایرکت درایو به کار برده شده در ماشین لباسشویی ال جی از نوع اینورتر بوده که به صورت کاملا کم مصرف عمل می نماید و درصد بسیار بالایی از انرژی را کاهش می دهد که در نتیجه موجب کاهش هزینه های صورت حساب ماهیانه خواهد شد و برای خریدار بسیار مقرون به صرفه می باشد.


همان طور که ملاحظه می کنید ماشین لباسشویی eight کیلویی ال جی مدل 821 یکی از لباس های بسیار پر کاربرد با قابلیت ها و مزیت های فراوان می باشد که می تواند کاربری لذت بخش را برای شما به ارمغان آورد. اگر جزو افراد خاص پسند هستید این مدل از ماشین لباسشویی ال جی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این ماشین لباسشویی ال جی eight کیلویی از تکنولوژی حباب‌ساز بهره می‌برد که باعث نفوذ کف به داخل بافت لباس‌ها شده و به هر چه تمیزتر شدن آن‌ها با مصرف انرژی کمتر، کمک می‌کند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

علاوه بر خاصیت ضد باکتری ، علاوه بر شستشوی با آب ، شستشوی با بخار از ایجاد بوی بد و لکه بر روی لباس های درون لباسشویی جلو گیری می کند . صفحه نمایش ال ای دی که بالا تر به آن اشاره گردید در قسمت راست لباسشویی قرار گرفته شده و اندازه صفحه لمسی آن از سایر صفحات ال ای دی مخصوص لباسشویی ها هم بزرگ تر می باشد . مخزن شستشوی لباس این لباسشویی از انواع درب به جلو بوده و به سمت چپ باز خواهد شد . با امکانات و ویژگی هایی که دارد ، آن را به یک لباسشویی رویایی و دل بخواه مردم تبدیل کرده است. قابل ذکر است که از آخرین محصولات ال جی میتوان سری پریمیوم را نام برد که این سری نیز از قابلیت های هوش مصنوعی آی تینکیو که به دستیار گوگل مجهز است بهره می برد.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


یک امکان فوق العاده وجود دارد که مخاطب با استفاده از اتصال به وای فای و دانلود برنامه ها و آپدیت های جدید ارائه شده برای برنامه عیب یابی هوشمند ، قابلیت های آن را ارتقاء دهد. امکان تشخیص وزن ، نوع ، نرمی و لطافت را دارا است و با تشخیص این موارد برنامه شستشوی را انتخاب و اجرا می نماید. علاوه بر این که امکان اتصال به وای فای را به کار بر خود خواهد داد ، این قابلیت را هم دارا است که کار بران آن با استفاده از تلفن های هوشمند خود به تنظیمات لباسشویی دست رسی پیدا کند. دارای قابلیت اشتراک گذاری هوشمند SIMPLINK قابلیت پخش کانال های رادیویی با فرکانس FM امکان اشتراک گذاری از طریق Bluetooth دارای پورت های USB ، HDMI و اپیتیکال مجهز به پخش کننده ی DVD سیستم صوتی 5.1 کاناله توان صوتی... کافی است با سیستم ™Smart Diagnosis ال‌جی، به کمک اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند یا از طریق تماس با مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی، مشکل خود را اعلام کنید و منتظر تماس باشید تا به شما بگوید چه کنید. در این صورت با کاهش تماس‌های غیرضروری در مصرف هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

همچنین این صفحه‌ی لمسی با حداکثر دید طراحی شده و دسترسی به آن بسیار ساده و راحت می باشد که تنها با لمس انگشت می توان تنظیمات مربوطه را بر روی آن اعمال کرد. خدری شاپ عرضه کننده انواع محصولات صوتی تصوری از قبیل تلویزیون های LED ، OLED با برند های معروف ال جی، سامسونگ و ... می باشد که تمام اجناس اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند.



تجربه 20 ساله ما در گروه تجارت ایده رحمانی راد در عرصه پخش عمده لوازم خانگی در جنوب غرب کشور، ما را برآن داشت تا با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، فرآیند خرید لوازم خانگی را برای مردم شریف استان خوزستان تسهیل کنیم. با وجود این سرعت دور خشک کن، لباس‌ها در مدت زمان کم و با کیفیت بالایی شسته و خشک می‌شوند. است، سیستم عیب یاب هوشمند با استفاده از تلفن همراه شما مشکلات و نقص های ماشین لباسشویی را به شما خواهد گفت سپس به شما جهت رفع آن ها هم کمک خواهد کرد.


لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل j6 سفید


ظرفیت دیگ قرار گرفته در ماشین لباسشویی با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان استفاده افراد از ماشین لباسشویی تعیین می‌شود. معمولاً ماشین‌های لباسشویی را در ظرفیت‌های مختلف 6، 7، 8، 9، 10 و 10.5 کیلویی تولید می‌کنند. در این بین، ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلویی برای خانواده‌های با تعداد افراد متوسط مثلاً چهار نفره مناسب است.


در این بخش می‌خواهیم شما را با چگونگی جرم گیری ماشین لباسشویی ال جی آشنا کنیم که در صورت جرم گرفتن ماشین لباسشویی می‌ تواند بسیار کمک کننده باشد. ماشین لباسشویی ال جی باید دارای اتصال به زمین باشد تا در صورت اتصالی احتمال شوک الکتریکی را کاهش دهد. این ماشین سیم اتصال به زمین و یا دوشاخه اتصال به زمین دارد به همین دلیل باید این دوشاخه به پریزی وصل شود که اتصال به زمین دارد. در زمان نصب شرایط دسترسی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را در نظر داشته باشید. راهنمای ماشین لباسشویی ال جی را در آی پی امداد تهیه و تدوین نموده ایم تا شما عزیزان بتوانید به سادگی در صورت بروز هرگونه مشکلی در زمینه نصب، راه اندازی و نگه داری از لباسشویی الجی خود از آن کمک گرفته و به رفع مشکل بپردازید. گاهی اوقات شما عجله دارید و می خواهید فورا لباس هایی تمیز را در دست داشته باشید.

Report this wiki page